domingo, 13 de diciembre de 2009

LA BALADA DE LOS DALTON

La pelicula en la que sale esta cancion es La Balada de los Dalton, wester de animacion de 197o8.

Aqui dejo un trailer en el que suena la cancion en los créditos de la película.



La so réplica final

« I'm a poor lonesome cow-boy
And a long far way from home »
« Yo soi un probe cow-boy solitariu
Y siempre bien lloñe del so llar »

Musicada pol músicu de jazz Claude Bolling.

[editar] Cine y televisión

La serie foi igualmente llevada al cine y la televisión. Pa non mancar la sensibilidá del públicu americanu, el personaxe tuvo que cambiar el so eternu pitu por una yerba, eso ya lo tenía fecho colos álbumes dibuxaos pa nun dar mal exemplu, a los llectores mozos, presentando un héroe fumador. Igualmente, dellos « clixés » fueron suprimidos: «llavanderos chinos» o « mexicanos durmiendo la siesta »

Dibuxos animaos de llargu metraxe : Daisy Town en 1971 (guión de Morris, de Goscinny y de Pierre Tchernia), la Ballade des Dalton en 1978 y les Dalton en cavale en 1982.

Serie de televisión : de Hanna Barbera en 1983 (26 episodios de 26 mn), por I.D.D.H. en 1991 (26 episodios de 26 mn) y por Xilam Productions en 2001, con un humor más bien anticuáu, pero bien eficaz (52 episodios de 26 minutos).

En fin, Lucky Luke foi'l mocín d'un película en 1991. L'actor Terence Hill foi l'encargáu de facer el papel protagonista, pero resultó un fracasu. Los humoristes Éric y Ramzy tomaron el relevu escribiendo un nuevu guión: Les Dalton. Realizáu por Philippe Haim, la película estrenóse nes fiestes de Navidá de 2004. Magar los dos humoristes tomaron como pretextu un homenxe a la obra de Morris, la película ta llarada de recursos alloriantes como por exemplu un sombreru máxicu, que ta fuera dafechu del espíritu de cómic orixinal. Una gran parte de los medios de comunicación, especialmente en Bélxica d'onde ye orixinariu'l dibuxante, criticaron al dúu d'humoristes acusándolos de marafundiar un patrimoniu de la cultura belga y francófona con fines únicamente lucrativos.

3 comentarios:

Analis dijo...

Como te gustan los retos!!!!
Este fin de semana estas disfrutando de lo lindo, pero Rista Mejide no se deja convencer facilmente,y yo sigo diciendo que esta melodia no tiene nada que ver con la que tu pusistes en el blog, la tuya tiene música y LETRA y esta solo tiene música, asi que no hablamos de la misma canción....sigue, sigue buscando que estoy convencida que si existe acabarás encontradola,vamos menuda es la Betty para darse por vencida.

Anónimo dijo...

Esto esta muy interesante.Ya veremos quien se come el pulpo

Betty Boop dijo...

El pulpo esta muy mareado ya